SUMMER COURSE SCHOLARSHIP PROGRAM 2022

We invite you to participate in the Summer Course Scholarship Program 2022 within the framework of the Memorandum of Understanding signed between the University of Southern Indiana (USI) and the UTP.

Aimed at students who have completed at least the third year of their career and postgraduate Mechanical Engineering studies enrolled at the UTP.

Required documentation

• Motivation Letter
  • Letter of Recommendation
  • Copy of Passport
  • Recent Academic Transcripts
  • Registration Receipt (evidencia de Matrícula)
  • Curriculum Vitae
  • Language Accreditation Certificate

For more information please visit: https://utp.ac.pa/summer-course-scholarship-program-2022

Introduzca los caracteres que se muestran en la imagen.